sandrakarlssoon

Direktlänk till inlägg 13 augusti 2010

ops

Av sandra karlsson - 13 augusti 2010 14:46

hehe har inte bloggat på ett tag nu , men nu får jag börja .


Vakna när klockan var runt 10 idag , gick upp och tog en rök och sen satte mig

ner och käka frukost.

Varm macka (Y

Sen blev det att dra till överby snabbt , för älsklingen skulle ha lite grejer ,

så kom vi väl hem runt 1 tror jag.

Så har jag städat mitt rum :) och så blir det snart middag , sen blir det till hästarna :)

Red Rocky iförr går . Shit va pigg han var , bara stack hela tin.

Men ja måste börja komma igång me ridningen nu.

Det blir nog en rutin när skolan börjar . Liksom skolan,käka,läxan och rida .



             Looooooooooveee

"Du är tågljuset i den mörka tunneln, du är månen på den mörkblå himlen. Utan dig blir allt mörkt . Älskar dig så jävla mycket :') "



Den låten är så jävla otroligt bra !!!!



Hade gött !

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sandra karlsson - 13 oktober 2010 16:30

Inte ofta jag bloggar hehe .. Aja nu SKA jag bli bättre!   Idag blev det att sluta tidigt ! Redan 1 var jag hemma . Så blev det en stund framför facebook och sen iväg till hästarna. Nu är det mockat och klart :) Gött gött ! Fast är gött...

Av sandra karlsson - 8 oktober 2010 16:23

Äntligen helg  , så otroligt skönt .   Känns som om denna veckan har gått jätte sakta . Men men . So:provet gick skiiit , p.gv att jag missuppfatta 2 hela jävla frågor :( och jag kunde båda om det hade varit sååå :'( Jefla skit !   Aja ...

Av sandra karlsson - 30 september 2010 21:00

Jag vet att jag uppdaterar dåligt.   Men jag har inte haft någon dator nu på 2 veckor . Men nu är den LAGAD :D Taack Jocke ! Du är en ängel,   Nu har min dator ljuuuuud :D   Och jag saknar min LillaN Skiiit mycket...   Saknar min li...

Av sandra karlsson - 20 september 2010 17:28

Helt slut . Hatar måndagar !!!   Nu blir det att käka fläskpannkaka och sen åker ja till älsklingen.   Blir väl att hämta ved till honom kan jag väl tänka , och sen mysa? :)   Annars händer det väl inget särskilt .   På Fredag är det ...

Av sandra karlsson - 3 september 2010 16:13

Fyfan va gött med helg nu alltså . Har fan gått in i skolan nu och då blir man ju extra trött ; )   Lektionerna var hyffsade iaf , och nu ska jag göra iordning ris och kyckling ;) gott bara gott .   Sen bär det iväg till gräsklipparen ! ...

Presentation


Lever dagen som den kommer

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards